sklep galeria dziewczyny o nas pomoc kontakt
Wydechy uniwersalne KM
Końcowki KM na wydechy
Filtry powietrza
Magnetyzery
Strumienice
Świece
Felgi
Tarcze i klocki hamulcowe
Dystanse
Stabilizatory i rozpórki
Amortyzatory
Sprężyny obniżające
Białe lampy i kierunki
Żarówki i Stroposkopy
Grille
Naklejki i tatuaże
Lakiery
Fotele sportowe
Białe tarcze zegarów
Gałki i nakładki na pedały
Sportowe kierownice
Radia i odtwarzacze CD
Głośniki i subwoofery
Wzmacniacze i kable
  koszyk jest pusty

Zamówienie nietypowe
 
Ten dział jest tworzony przez Was! Czekamy na zdjęcia waszych samochodów, pochwalcie się swoimi brykami! pokażcie co przerobiliście, podajcie moc i inne parametry. Czekamy właśnie na Ciebie!
Jeżeli masz jedno lub więcej zdjęc swojego samochodu wyślij je mam! Wśród osób które wyślą zjęcie zostanie wylosowana atrakcyjna nagroda!
 
Wyślij zdjęcia:
W e-mailu napisz co zmodyfikowłeś, jakie są osiągi twojego pojazdu.
maxtuning@maxtuning.pl
 

Ibiza 1.9 tdi
Koła: alufelgi oz racing f1 cup 16", opony 225/45
Styl: to co widać - czyli beściak autko
Wnętrze: podświetlane na czerwono, oryginalny ciekłokrystaliczny wyświetlacz (radio, klima)

Zobacz zdjęcie

Zobacz zdjęcie

Zobacz zdjęcie
BMW 3ER

Zobacz zdjęcie
Fotki Mojego CC
Silnik: 700cm3 ( w planach 1.2 8v)
Zawieszenie: skrócone sprezyny o 40mm, amortyzatory Wierzbickiego do rajdów asfaltowych (bardzo twarde)
Układ chamulcowy: Tarcze Brembo Max, klocki Ferrodo Racing, plyn DOT5
Kola: ATS Clasic 8x13 Opony Dunlop SP Sport 2000
Styl: Zderzaki i progi EBA - dodatkowo przesloniete siatka alu., tylna klapa zaspawana (brak wycieraczki i zamka) Maska - wlot od Lancera+BedLook
Wnetrze: Fotele kubelkowe Bimarco+pasy szelkowe Superspotrs, brak tylnej kanapy, kompletna tapicerka z niebieskiego weluru, elementy plastikowe malowane na niebiesko, sportowa kierownica Bertini, zegary od sportinga bialymi tarczami w/g wlasnego pomyslu, dodatkowe wskazniki na desce rozdzielczej, wszystkie zegary i przelaczniki podswietlone na niebiesko, aluminiowe dywaniki i galka zmiany biegów, podloga oswietlona niebieskimi neonami.
W planach jeszcze sporo...
Pozdrawiam Tommi

Zobacz zdjęcie

Zobacz zdjęcie

Zobacz zdjęcie

Zobacz zdjęcie

Zobacz zdjęcie

Zobacz zdjęcie

Zobacz zdjęcie

Zobacz zdjęcie

Zobacz zdjęcie

Zobacz zdjęcie

Zobacz zdjęcie

Zobacz zdjęcie
VW Passat Coupe '80
Silnik: 1,8 8V, KM nie wiem, filtr K&N, strumienica, wałek,świeczki Brisk, planowana głowica
Zawieszenie: OZ 195x45x15, utwardzone zawieszenie inne sprężyny z powodu braku zawieszenia do tego modelu kombinowanie z zawieszeniem MKII (do poprawy), hamucle tarczowe przód i tył (od MKIII)
Styl: lustereczka boczne od motoru Suzuki 250ccm
Muzyka: KICX BAS-TON Brwinów, itd.

Zobacz zdjęcie

Zobacz zdjęcie

Zobacz zdjęcie

Zobacz zdjęcie

Zobacz zdjęcie
Andrzej BMW E36
Silnik: 1,6 4 cylindry, 16v,ok.110 km, magnetyzery MAKSOR, sportowy filtr powietrza K&N, w miejsce katalizatora wstawiona strumienica, sportowy tlumik KM
Kola: alufelgi przód 7,5x16, opony DUNLOP SP SPORT 2000E 205/50/16, tyl 9x16 opony DUNLOP SP SPORT 2000E 225/50/16
Styl: czerwone bebny i zaciski, czerwone tylne lampy, tylny spojler, brewki
Zawieszenie: sportowe zawieszenie KYB czerwone
Wnetrze: kierownica od M3, galka zmiany biegów od M3, biale tarcze zegarów
Dalsze plany: pakiet spojlerów M3, nitro...

Zobacz zdjęcie

Zobacz zdjęcie

Zobacz zdjęcie
Ford Focus 2.0 Trend
Dane techniczne: Silnik 2.0 Zetec, 130 KM.

Silnik: chip V-Tech Tuning (140 KM, 203 Nm – potwierdzone na hamowni), stożkowy filtr powietrza K&N z dolotami zimnego powietrza, aluminiowa power rura (Jacky), komplet magnetyzerów Magnetizer, świece platynowe NGK, usunięty katalizator (rura przelotowa ze stali kwasoodpornej z gwintem na sondę lambda), strumienica łuskowa, końcowy tłumik Sebring z końcówką 90 mm.
Zawieszenie: sprężyny Eibach (-30 mm), amortyzatory Koni Gelb z regulacją twardości, dystanse Jamex (10 mm przód, 30 mm tył), spinki kielichów amortyzatorów przód i tył oraz dolny stabilizator przechyłów przód (wszystko Wiechers Sport).
Hamulce: przednie tarcze wentylowane i nacinane Brembo Max, klocki hamulcowe OMP, płyn hamulcowy Ferodo DOT 5.1.
Koła: obręcze OZ Crono 7x16, opony Uniroyal RTT-2 w rozmiarze 205/50 R16 V.
Styl: komplet spoilerów EBA Car Spoiler (dokładka przedniego i tylnego zderzaka, progi, lotka dachowa) – otwory przesłonięte siatką, przedni zderzak przerobiony na WRC Style, przednie lampy soczewkowe Hella, sportowy grill firmy Center Tuning, przednie i boczne kierunkowskazy MHW (ciemne), imitacja lotniczego wlotu paliwa Simoni Racing, zapinki na maskę Sparco, stalowe pancerze na przewody w silniku (MHW), aluminiowa pokrywa akumulatora Raid HP, lakierowana na niebiesko głowica silnika, naklejki na karoserii, listwy lakierowane w kolorze nadwozia.
Wnętrze: aluminiowe nakładki na pedały i gałka dzwigni zmiany biegów Sparco, podstopnica kierowcy Jamex, podstopnica pilota Jacky, przedłużka dzwigni zmiany biegów Jacky, skórzany mieszek Simoni Racing, aluminiowy uchwyt hamulca ręcznego z mieszkiem skórzanym Raid HP, karbonowa okleina kokpitu FoliaTec, karbonowe listwy progowe Momo, pasy szelkowe Sabelt z nakładkami Sparco,

Zobacz zdjęcie

Zobacz zdjęcie

Zobacz zdjęcie

Zobacz zdjęcie

Zobacz zdjęcie

Zobacz zdjęcie

Zobacz zdjęcie

Zobacz zdjęcie

Zobacz zdjęcie

Zobacz zdjęcie

Zobacz zdjęcie

Zobacz zdjęcie
To jest moje autko!
oczywiście teraz lepiej wygląda bo ma teraz dwa wydechy, nowe felgi i w ogóle dużo zamian przeszła!!!

Zobacz zdjęcie

Zobacz zdjęcie

Zobacz zdjęcie

Zobacz zdjęcie
Prawie ferrari

Zobacz zdjęcie

Zobacz zdjęcie

Zobacz zdjęcie

Zobacz zdjęcie

Zobacz zdjęcie

Zobacz zdjęcie
Jednym słowem CRX

Zobacz zdjęcie

Zobacz zdjęcie

Zobacz zdjęcie
A oto moja maszyna.
Autko standardowo wyposazone zostalo w emblematy GTI (wiadomo, ze jak GTI to Diesla tam nie ma), autko ma moc troszeczke wieksza niz standard dla tej wersji (TROSZECZKE TRZEBA BYLO POGRZEBAC ABY TO OSIAGNAC). GOLFIK jak na razie ma normalny wydech, ale w niedalekiej przyszlosci sa plany czegos glosniejszego. Felgi tez maja pojawic sie nowe z poteznym rantem. Autko dodatkowo jest obnizone o okolo 10 cm. Przeswit pod miska olejowa wynosi jakies 9-10cm - jezdzi sie swietnie nic sie nie ugina (TAKA JAZDA JAK NA PONTONIE - caly czas kica do góry). Auto mialo ciemne szyby ale podczas kontroli walczylem o dowód rejestracyjny - no i wiadomo smerfy wygraly a dowód ocalilem :)

Zobacz zdjęcie
lanos nitro racer grzyba

Zobacz zdjęcie

Zobacz zdjęcie

Zobacz zdjęcie

Zobacz zdjęcie

Zobacz zdjęcie

Zobacz zdjęcie

Zobacz zdjęcie

Zobacz zdjęcie
Audi A3 naszego Klienta

Zobacz zdjęcie

Zobacz zdjęcie

Zobacz zdjęcie

Zobacz zdjęcie
pare fotek na stronke mondeo st220

Zobacz zdjęcie

Zobacz zdjęcie

Zobacz zdjęcie

Zobacz zdjęcie
Moja fura jest najbardziej efektowna!
Przesylam Wam zdjecia mojego Forda PROBE 2.016V. Na razie elmenty tunningowe to swiece zaplonowe, strumienica luskowa i wydech koncowy (wszystko zakupilem przez internet u Was!) Jak sie podoba???
Pozdrawiam Robert z Opola

Zobacz zdjęcie

Zobacz zdjęcie

Zobacz zdjęcie

Zobacz zdjęcie

Zobacz zdjęcie

Zobacz zdjęcie

Zobacz zdjęcie
seicento by spike
Silnik: Stozkowy filtr powietrza. (narazie, ale w najblizszym czasie sa plany na powazniejsze przeróbki)
Wnetrze: siedzienia obite czaro-wisniowa skóra
Zawieszenie: sprezyny prosport (-40 mm), felgi aluminiowe viper
Styl: Zderzaki (model eba), Progi (model abarth), lotka, przyciemnione szyby, obklejone slupki na czarno, polakierowane klamki, przedluzona maska + wlot na masce, biale tylne lampy

Zobacz zdjęcie

Zobacz zdjęcie

Zobacz zdjęcie

Zobacz zdjęcie
Czerwona Calibra

Zobacz zdjęcie

Zobacz zdjęcie

Zobacz zdjęcie
Nowe fotki

Zobacz zdjęcie

Zobacz zdjęcie

Zobacz zdjęcie
Przygoda w Łomiankach Fajny PaintJob Satan
Po BMW przyszła kolej na CC :)
...tym razem na oleju (kujawskim) żeby miał jakieś szanse!

Zobacz zdjęcie

Zobacz zdjęcie
Mimo najszczerszych chęci... ...mały gumy nie spalił...
Palenie gumy... Zachęcamy was do przysyłania także takich fotek
Instalacja podtlenku zostala wykonana w naszej firmie. Oto pierwsze testy.

Zobacz zdjęcie

Zobacz zdjęcie

Zobacz zdjęcie

Zobacz zdjęcie
Pierwsza próba...

Zobacz zdjęcie

Zobacz zdjęcie

Zobacz zdjęcie

Zobacz zdjęcie

Zobacz zdjęcie

Zobacz zdjęcie

Zobacz zdjęcie

Zobacz zdjęcie
Jedziemy...

Zobacz zdjęcie

Zobacz zdjęcie
jeszcze dlugo nic nie bylo widać:) pozostał tylko wyrwany asfalt... Gałka jacky dla naszego bohatera!
Herr Swoboda z Austrii
Kolega naszej firmy przysłał nowe fotki

Zobacz zdjęcie

Zobacz zdjęcie

Zobacz zdjęcie

Zobacz zdjęcie

Zobacz zdjęcie

Zobacz zdjęcie

Zobacz zdjęcie

Zobacz zdjęcie
Po polskich drogach tak sie nie da...? ktoś z was pobije ten rekord? Dobrze mu idzie w biznesie...
Piotrek BMW e 30
Silnik: 2,5, 6 cylindrów 180KM, Stozek Whipon, Chip, Koncowy Remus, Alu felgi Borbet A przód 7,5 x 16 opony 215/40/16 Yokohama tyl 9 x 16 opony 215/40/16 Yokohama, pakiet spoilerów Ac Schnitzer i Rieger, lusterka MPower, xenony Hella 7000K z Bmw serii 7.
Zawieszenie: 80/60 Eibach, amortyzatory Monroe Sport, rozpórka kielichów D&W
Wnętrze: kierownica MOMO 330mm, galka MOMO, nakladka na hamulec reczny MOMO, nakladki na pedaly Folia Tec, srebrne tarcze zegarów, dodatkowe wskazniki Temp.oleju, amperomierz, voltomierz, usuniete wszystkie emblematy, skóra Recaro.
Audio: Pioneer Deh 6100R, panele na dzwiach 2xBlaupunkt i 2xPioneer, gwizdki jedwabne, tył 2xPioneer, bagażnik zabudowa z dwoma subwooferami Pioneer Vssc Tsw304c, wzmacniacz Magnat i Kenwood, okalblowanie DLS. W chwili obecnej trwa calkowita przebudowa audio poniewaz auto jest przygotowywane na zawody w kalsie Off Sound Zostana z obecnych rzeczy tylko gwizdki cala reszta bedzie zmieniona jest juz przygotowany wzmacniacz lampowy. Ale to jeszcze troche czasu zajmie:)

Zobacz zdjęcie

Zobacz zdjęcie

Zobacz zdjęcie

Zobacz zdjęcie

Zobacz zdjęcie

Zobacz zdjęcie

Zobacz zdjęcie
hmm... ten pojazd ma coś w sobie:)

Zobacz zdjęcie

Zobacz zdjęcie
Konrad podesłał nam fotki swojej Cordoby 1.6
Wnętrze: aluminiowa gałka zmiany biegów, rygle zamków, nakładki na pedałąch
Audio: jednostka sterująca Pioneer DEX-P99R, wzmacniacz DLS Ultimate A5, system przedni - Phonocar PT 1602, subwoofer JL Audio 10W0-4
Dalsze przeróbki w planach: lakierowanie kokpitu na srebno, rozpórka przedniego zawieszenia, brewki oraz zmiana zabudowy audio.

Zobacz zdjęcie

Zobacz zdjęcie

Zobacz zdjęcie

Zobacz zdjęcie
Felgi: Dezent C1 15x7,25 Sprężyny: Eibach, Amortyzatory: KYB końcowy sportowy tłumik przerobiony gril z siatką

Zobacz zdjęcie

Zobacz zdjęcie

Zobacz zdjęcie
Okazuje się, że mamy też fanów za oceanem

Zobacz zdjęcie

Zobacz zdjęcie

Zobacz zdjęcie
Nissan Altima od Petera
lukiasz
"Jak tamta honda jest naladniejsza w Polsce to moje auto juz do niczego sie nie nadaje :)))"

Zobacz zdjęcie

Zobacz zdjęcie

Zobacz zdjęcie

Zobacz zdjęcie

Zobacz zdjęcie
klasycznie w zestawie pies...
BMW Jacka
Klasyka w dobrym wydaniu...

Zobacz zdjęcie

Zobacz zdjęcie

Zobacz zdjęcie

Zobacz zdjęcie
Honda Kamila
"Tak wygląda najbardziej fajowa bryka w Polsce:))"

Zobacz zdjęcie

Zobacz zdjęcie

Zobacz zdjęcie

Zobacz zdjęcie

Zobacz zdjęcie

Zobacz zdjęcie

Zobacz zdjęcie
"no i mój pies bydlak!!!"
Marek Małkowski
Ciekawy pomysł na tuning

Zobacz zdjęcie

Zobacz zdjęcie

Zobacz zdjęcie
Poleć ten adres swoim znajomym  |  Ustaw ten serwis jako Stronę Startową  |  Dodaj tę stronę do Ulubionych
© Copyright 2002 MAXTUNING.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone. Wszystkie znaki towarowe, nazwy firm oraz zdjęcia zostały użyte jedynie w celu informacyjnym i są własnością producentów. Zawartość sklepu internetowego MAXTUNING.pl stanowi zaproszenie do składania ofert.
pieczątki drukarnia warszawa Torby Papierowe | Kalendarze Reklamowe | Projekty Domów | Praca Przez Internet | Maszyny Budowlane